Go Back   Pet forum for dogs cats and humans - Pets.ca > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 69
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: LSCKitty
Forum: Pet photography - Pet pictures September 26th, 2005, 07:46 PM
Replies: 7
Views: 768
Posted By LSCKitty
Awww, very cute! I love the "story" you made...

Awww, very cute! I love the "story" you made with the pics. Very precious. Looks he had a great time!
Forum: Pet photography - Pet pictures September 1st, 2005, 02:26 PM
Replies: 140
Views: 7,164
Posted By LSCKitty
I agree. He has the biggest smile on his face!

I agree. He has the biggest smile on his face!
Forum: Pet photography - Pet pictures September 1st, 2005, 02:25 PM
Replies: 140
Views: 7,164
Posted By LSCKitty
This is what I have on my computer right now ......

This is what I have on my computer right now ... but I too change it every few days.
Forum: Pet photography - Pet pictures August 9th, 2005, 07:15 PM
Replies: 37
Views: 1,954
Posted By LSCKitty
Oh my gosh! That pictures is sooooooooo freakin...

Oh my gosh! That pictures is sooooooooo freakin cute!!!
Forum: Pet photography - Pet pictures August 9th, 2005, 07:12 PM
Replies: 112
Views: 5,132
Posted By LSCKitty
I love all the close-ups!! Here is one of...

I love all the close-ups!!

Here is one of Dion
Forum: Pet photography - Pet pictures August 8th, 2005, 07:27 PM
Replies: 61
Views: 4,574
Posted By LSCKitty
I brought Dion to work with me and after meeting...

I brought Dion to work with me and after meeting everyone for an hour, she was pooped! I got some more work done and she slept on this chair for almost 2 hours!
Forum: Pet photography - Pet pictures August 5th, 2005, 02:16 PM
Replies: 140
Views: 7,164
Posted By LSCKitty
Toby ... that is sooooo precious! :angel:

Toby ... that is sooooo precious! :angel:
Forum: Pet photography - Pet pictures August 4th, 2005, 03:49 PM
Replies: 140
Views: 7,164
Posted By LSCKitty
Way too cute doggy lover! I put it as my screen...

Way too cute doggy lover! I put it as my screen too :eek: ... if you don't mind!
Forum: Pet photography - Pet pictures July 13th, 2005, 02:30 PM
Replies: 27
Views: 1,386
Posted By LSCKitty
Haaa Haa! I love the progression of the...

Haaa Haa! I love the progression of the pictures. And I find it absolutely adorable that Dodger is trying (well, I guess eating) the ants!!! :D
Forum: Pet photography - Pet pictures June 6th, 2005, 07:47 PM
Replies: 10
Views: 889
Posted By LSCKitty
Amazing pictures! They are beautiful!

Amazing pictures! They are beautiful!
Forum: Pet photography - Pet pictures June 3rd, 2005, 12:15 PM
Replies: 64
Views: 3,240
Posted By LSCKitty
Oh that is sooo sweet! I love her feet coming...

Oh that is sooo sweet! I love her feet coming out from under the pillow! So precious!
Forum: Pet photography - Pet pictures May 24th, 2005, 07:16 PM
Replies: 4
Views: 677
Posted By LSCKitty
OMG ... copper is soooooooooooooo cute as a pup! ...

OMG ... copper is soooooooooooooo cute as a pup! Not that she (she is a she, i hope!! :eek: ) isn't now!!
Forum: Pet photography - Pet pictures May 13th, 2005, 01:58 PM
Replies: 4
Views: 669
Posted By LSCKitty
what cutie pies!!! :love:

what cutie pies!!! :love:
Forum: Pet photography - Pet pictures May 13th, 2005, 01:17 PM
Replies: 5
Views: 767
Posted By LSCKitty
what a good doggie!!!

what a good doggie!!!
Forum: Pet photography - Pet pictures May 12th, 2005, 11:31 AM
Replies: 5
Views: 767
Posted By LSCKitty
HA! That is too cute! Funny how his paw is on...

HA! That is too cute! Funny how his paw is on the steering wheel. Did you place it there, or did he put it there himself?
Forum: Pet photography - Pet pictures May 12th, 2005, 11:29 AM
Replies: 15
Views: 1,086
Posted By LSCKitty
What a cutie!! And don't stop posting pictures!

What a cutie!! And don't stop posting pictures!
Forum: Pet photography - Pet pictures May 10th, 2005, 02:27 PM
Replies: 12
Views: 943
Posted By LSCKitty
He is so cute! I would love to give him kisses...

He is so cute! I would love to give him kisses and hugs!
Forum: Pet photography - Pet pictures May 10th, 2005, 02:26 PM
Replies: 10
Views: 892
Posted By LSCKitty
Can never post too many pictures of your babies! ...

Can never post too many pictures of your babies! :love:
Forum: Pet photography - Pet pictures May 10th, 2005, 02:24 PM
Replies: 10
Views: 750
Posted By LSCKitty
Awww, they are too cute!!!

Awww, they are too cute!!!
Forum: Pet photography - Pet pictures May 5th, 2005, 04:51 PM
Replies: 6
Views: 664
Posted By LSCKitty
Thanks for all your replies. I love her to...

Thanks for all your replies. I love her to pieces as I am sure we all do of our own babies!! :D
Forum: Pet photography - Pet pictures May 5th, 2005, 04:07 PM
Replies: 8
Views: 1,037
Posted By LSCKitty
I love the second picture too ... I want to go...

I love the second picture too ... I want to go there! It looks beautiful!
Forum: Pet photography - Pet pictures May 5th, 2005, 04:06 PM
Replies: 9
Views: 926
Posted By LSCKitty
These two are sooo cute! Post pictures all the...

These two are sooo cute! Post pictures all the time please! :D
Forum: Pet photography - Pet pictures May 5th, 2005, 03:35 PM
Replies: 6
Views: 664
Posted By LSCKitty
Another pic of Dion

:D Here is a close up of Dion. After running in circles the other night, she wore herself out. I took advantage of her laying on the couch for a picture op!
Forum: Pet photography - Pet pictures May 2nd, 2005, 03:32 PM
Replies: 20
Views: 1,186
Posted By LSCKitty
I want to take a Monday afternoon nap with them! ...

I want to take a Monday afternoon nap with them! They look so comfy and relaxed ... Making me tired! :p
Forum: Pet photography - Pet pictures May 2nd, 2005, 03:30 PM
Replies: 12
Views: 1,167
Posted By LSCKitty
She is sooo sooo cute! And looks very cuddly.

She is sooo sooo cute! And looks very cuddly.
Showing results 1 to 25 of 69

 

Forum Terms of Use

  • All Bulletin Board Posts are for personal/non-commercial use only.
  • Self-promotion and/or promotion in general is prohibited.
  • Debate is healthy but profane and deliberately rude posts will be deleted.
  • Posters not following the rules will be banned at the Admins' discretion.
  • Read the Full Forum Rules

Forum Details

  • Powered by vBulletin® Version 3.8.8
    Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
    vBulletin Optimisation by vB Optimise (Reduced on this page: MySQL 0%).
  • All times are GMT -5. The time now is 03:27 PM.