Pets.ca - Pet forum for dogs cats and humans 

-->

so I'm in the den, wondering WHY Choco is whining so much..

wAggie
September 20th, 2004, 11:08 PM
low and behold... :eek:

wAggie
September 20th, 2004, 11:10 PM
awwwwwww, poor buh-bee! yet sooooooooo cute!! :D

wAggie
September 20th, 2004, 11:12 PM
one more, here he's getting tail whipped by the happy Ho :p

ps, the chair EXCLUSIVELY belongs to the dogs... and over the past couple of days,... well, Honey's treated it as a stuffed 'toy' :rolleyes:

Bugsy
September 20th, 2004, 11:22 PM
Awww... so cute they "L-O-V-E" each other :o

krdahmer
September 20th, 2004, 11:24 PM
LMAO....he looks sooooo thrilled in that last one!! ;)

My brother has a similar vinyl chair for his cat Rosco...it was a garage sale special when he moved out for University, now they have a house and it made its way from Toronto so that Rosco could continue his routine abuse of it!!!! :rolleyes:

wAggie
September 20th, 2004, 11:28 PM
krdahmer, SERIOUSLY, eh??! :D

this chair's traveled a bit, started at my mom's when Choco was a pup. u can see the left over animal print that my mom had sewn in to cover up the other two tears...


now i gotta be fixing it b4 she sees it!! :eek: :eek:

krdahmer
September 20th, 2004, 11:30 PM
hey we all need a chair with our respective 'butt prints' in it!!! (or teeth prints as the case may be!!!) LOL :D

Just tell her it has 'character' now!!! ;)

Shelby
September 20th, 2004, 11:46 PM
They are both just soooo cute! I love Choco's whiskers!!

melanie
September 21st, 2004, 12:22 AM
poor boy, hey that secound pic looks like a two headed dog at first, very cute :D

debanneball
September 21st, 2004, 05:58 AM
VERY NICE. Thanks for the great morning smile.....

Sneaky2006
September 21st, 2004, 06:20 AM
Awwww, poor puppy!!!! Cute pics. :)

chico2
September 21st, 2004, 07:28 AM
Awwww Aggie,Choco and Honey certainly are a couple of characters,I bet there is not a dull moment in your household,they are adorable :D

Writing4Fun
September 21st, 2004, 08:26 AM
What a pair of beautiful dogs! Even though Choco looks completely unimpressed with her invasion of his space!! :D

iRONKNiGHT
September 21st, 2004, 05:04 PM
LOL that chair is art!! i did not notice the chair until i read the info on the last picture! they are so happy together!...
Since they know you're the Alpha i bet they were like "hey chair we're your alpha" now die!! that's right you belong to us LOL

wAggie
September 22nd, 2004, 07:40 PM
lolololol hahahahahahahahlaoalp;p


LMAAAAAAAAO @ iRONKNiGHT's comments


and thank y'all for the wonderful comments!! :p :D :D

glasslass
September 23rd, 2004, 10:37 AM
I kinda thought it went like this . . . .

"This is MY chair!"
"Is not!"
"I was here first!"
"Tuff! Move over!"
"Not moving!"
"ok, I'll just lay on you then!"
(whhhhiiiiinnnne)
"MOMMMMM!!!!"

wAggie
September 23rd, 2004, 10:39 AM
*in a fit of giggles* hehehehe

ya, u'r probably right!!!!!!


omg, I LOVE DOGS@@!!! :p :p

TalonsMa
September 23rd, 2004, 03:45 PM
LMAO...poor Choco :) Honey is a big chair hog....LOL
Those are great Pics! I always look forward to them :D