Pets.ca - Pet forum for dogs cats and humans 

-->

My bro's Yorkie

iRONKNiGHT
August 21st, 2004, 01:06 PM
This is my brother's Yorkie..Bengie..Trixy's little buddy
ohh yeah Trixy is bigger than Bengie lol

iRONKNiGHT
August 21st, 2004, 01:07 PM
here's another..

iRONKNiGHT
August 21st, 2004, 01:09 PM
bengie with a chicken

iRONKNiGHT
August 21st, 2004, 01:11 PM
ohh yeah this little doggie is wicked!!! trust me he's little doggie from hell LOL but we Love him sooooooooo MUCH...

Writing4Fun
August 21st, 2004, 01:31 PM
Awwww, IronKnight. What a cutie pie! :D

glasslass
August 21st, 2004, 02:10 PM
What cuties! Nice pix too! :)

krdahmer
August 22nd, 2004, 02:37 PM
LMAO....Trixy will have that little guy trained in no time!!!! Too cute!

Luba
August 22nd, 2004, 03:31 PM
very cute face...kinda looks like a teddy bear :D

wAggie
August 22nd, 2004, 08:29 PM
so cute, :p

how old?