Pets.ca - Pet forum for dogs cats and humans 

-->

Mishka

Lukka'sma
December 26th, 2008, 11:15 AM
The rare black masked polar bear goes out searching for a Boxing Day meal.

The black masked polar bear slips on the ice fields.
http://i130.photobucket.com/albums/p275/clwhal/mishka13weeks-boxingday008.jpg

Suddenly, the black masked polar bear spots what looks to be a baby seal laying defenceless on the ice
http://i130.photobucket.com/albums/p275/clwhal/mishka13weeks-boxingday021.jpg

approaches the prey
http://i130.photobucket.com/albums/p275/clwhal/mishka13weeks-boxingday022.jpg

with the swiftness only know to the rare black masked polar bear it pounces on the unsuspecting little baby seal
http://i130.photobucket.com/albums/p275/clwhal/mishka13weeks-boxingday023.jpg

but whats this!! It's only an ice burg. What great dissapointment as the black masked polar bear misses another chance for a Boxing Day meal
http://i130.photobucket.com/albums/p275/clwhal/mishka13weeks-boxingday005.jpg

haha, I had you all fooled, it me Mishka
http://i130.photobucket.com/albums/p275/clwhal/mishka13weeks-boxingday011.jpg

Lukka'sma
December 26th, 2008, 11:16 AM
see you again real soon
http://i130.photobucket.com/albums/p275/clwhal/mishka13weeks-boxingday016.jpg

Rottielover
December 26th, 2008, 11:38 AM
What gorgeous pictures, sorry Mishka, maybe the baby seal went into hiding, lol

MommaKat
December 26th, 2008, 11:52 AM
The last one is precious ! :cloud9:

Stacer
December 26th, 2008, 12:36 PM
OMG!!! She's soooo adorable. Polar bear is an accurate description!! She looks like she'd be a good snuggler!

ancientgirl
December 26th, 2008, 12:51 PM
OMG, she's gorgeous! I love the second one, with her lifting her paw. She's such a beauty!

rainbow
December 26th, 2008, 01:36 PM
Mishka is just too cute for words. :flirt:

I love the second pic too :cloud9: and the "pounce" pic. :lovestruck:

gomez
December 26th, 2008, 01:38 PM
Great Boxing Day activity! She is so very cute and fluffy:)

Dog Dancer
December 26th, 2008, 02:24 PM
Too cute for words is right. It's snowing here again today, and the dogs can't even climb over the snowbanks anymore! Miska looks like she's having a blast hunting for seal in her yard. Good luck with that puppy.

Toonces
December 26th, 2008, 02:28 PM
she is adorable:lovestruck:

Frenchy
December 26th, 2008, 02:38 PM
omg soooo cute ! A mini polar bear :cloud9:

chico2
December 26th, 2008, 04:33 PM
Wow,she's already grown a lot,what a little beauty:lovestruck:
Will she keep that color?
In the earlier pics,she looked the same color as Lukka:confused:but the blondish color is really nice.
I bet you are forever snuggling that cute little black face and those big paws and the chunky legs,she is just soooo cute.:lovestruck:
Love your captions:thumbs up

JennieV
December 26th, 2008, 04:35 PM
She is positively addictive, I keep going back and looking at the pics...LOL
She is adorable!!!! :lovestruck::lovestruck::lovestruck:

Love4himies
December 26th, 2008, 05:30 PM
About time :frustrated: Oops, I mean yay Mishka pics :thumbs up. She is such a doll :cloud9: :lovestruck:

bendyfoot
December 26th, 2008, 05:42 PM
Mishka is pretty much "fuzzbutt" personified...:laughing: Is there actually a puppy underneath all that fluff?:lovestruck:

angeldogs
December 26th, 2008, 06:02 PM
Mishka is one gorgeous pup.i mean a black faced polar bear.:lovestruck:

erykah1310
December 26th, 2008, 06:05 PM
Yup, so
when can I swing by and steal her?

She's adorable, words can't describe.

hazelrunpack
December 26th, 2008, 08:02 PM
What a little doll! :flirt: Mishka looks to be enjoying her first winter quite a bit. No ice chunk is safe!! :D

mummummum
December 26th, 2008, 08:32 PM
Great commentary Lukka'sma ~:laughing::laughing::laughing:

Smiley14
December 26th, 2008, 08:37 PM
Oh, LOL, awesome pics!!!! And I can't stop laughing at your captions!! :laughing:

TeriM
December 26th, 2008, 10:12 PM
Hehe, very cute pics and captions :laughing: :cloud9:. Mishka is a stunning puppy :lovestruck:.

14+kitties
December 27th, 2008, 07:39 AM
She is precious! And Wow, she has grown a lot since she came home! :eek: I can see she will be giving you lots and lots of love and giggles. :cloud9:

Lukka'sma
December 27th, 2008, 07:44 AM
Wow,she's already grown a lot,what a little beauty:lovestruck:
Will she keep that color?
In the earlier pics,she looked the same color as Lukka:confused:but the blondish color is really nice.
I bet you are forever snuggling that cute little black face and those big paws and the chunky legs,she is just soooo cute.:lovestruck:
Love your captions:thumbs up
She will most likey end up almost the same as Lukka. They go through a couple of colour changes before the adult coat comes in.


Yup, so
when can I swing by and steal her?

She's adorable, words can't describe.
:laughing::laughing: you are well on your way to owning a CO of your own. I will keep her under lock and key though just incase you are in town


Thanks everyone, she missed the seal meat meal but I did give her some kibble to keep her strength up until the next hunt.:)

chico2
December 27th, 2008, 07:49 AM
Lukkasmom,looking at this beautiful fluffy bundle of joy,I am sooooo happy for you and hubby:grouphug:

Lukka'sma
December 27th, 2008, 08:04 AM
Lukkasmom,looking at this beautiful fluffy bundle of joy,I am sooooo happy for you and hubby:grouphug:

thanks chico. Still brings tears to our eyes when we look at pictures of Lukka, but the sting has eased some. Mishka reminds us of her too in lots of ways. They will have the same type personality.

Chaser
December 27th, 2008, 06:23 PM
Sweet fluffy Mishka! I just love her pictures :cloud9:

clm
December 27th, 2008, 07:19 PM
Shes is adorable. Those are beautiful pics.

Cindy

glasslass
December 27th, 2008, 08:25 PM
thanks chico. Still brings tears to our eyes when we look at pictures of Lukka, but the sting has eased some. Mishka reminds us of her too in lots of ways. They will have the same type personality.

I think pups tend to reflect a lot how they're raised too. Being raised with lots of love, a pup will surely reflect that. She's a sweetheart!:lovestruck:

otter
December 27th, 2008, 09:17 PM
Oh Mishka, you had me in stitches :laughing:

Our little black faced polar bear you sure are adorable... but I wouldn't want to be a seal in your territory :eek:

I look forward to your next adventures :thumbs up

Tundra_Queen
December 28th, 2008, 04:52 AM
She is so precious! And the captions were great! :laughing: