Pets.ca - Pet forum for dogs cats and humans 

-->

Diamond in the snow?

Diamondsmum
November 29th, 2008, 04:57 PM
Whats that noise?
http://www.pets.ca/forum/picture.php?albumid=98&pictureid=706

Hmmm I think I hear dad
http://www.pets.ca/forum/picture.php?albumid=98&pictureid=705


Drop what mom?
http://www.pets.ca/forum/picture.php?albumid=98&pictureid=708


Incoming with cuz
http://www.pets.ca/forum/picture.php?albumid=74&pictureid=703

Again
http://www.pets.ca/forum/picture.php?albumid=74&pictureid=704

Dive bomb
http://www.pets.ca/forum/picture.php?albumid=98&pictureid=709



Sid & Blackie in there respective corners:D
http://www.pets.ca/forum/picture.php?albumid=74&pictureid=702

JennieV
November 29th, 2008, 05:55 PM
cool pics!! how come so dark though?
:lovestruck: Diamond in the snow...hehehe:crazy:

Diamondsmum
November 29th, 2008, 05:59 PM
taken just after 4pm here sun going down on my poopy cell

14+kitties
November 29th, 2008, 06:00 PM
Diamond is growing! Will love a playmate in a few months!:thumbs up:cloud9:

JennieV
November 29th, 2008, 06:01 PM
LOL!! ummm...Chrismas is comin, put a cam on your list! they are soooo affordable these days!! seriously, you will not regret it! :D

Mat&Murph
November 29th, 2008, 06:19 PM
Aww too cute!!!! I love that look "What was that" so intense!!!

Diamondsmum
November 29th, 2008, 06:37 PM
LOL!! ummm...Chrismas is comin, put a cam on your list! they are soooo affordable these days!! seriously, you will not regret it! :D

yep it is but Bday is closer then Xmas :laughing: hoping for bday

Thanks guys

she getting soooo big :sad: my baby is no longer lil

hazelrunpack
November 29th, 2008, 07:57 PM
She is getting big!! Love the pic of her holding Cuz in her mouth. :cloud9: How much growing do you figure she has to do yet?

aslan
November 29th, 2008, 08:12 PM
i miss quincy being all little and goofy like that, now he's big and goofy:D

Frenchy
November 29th, 2008, 09:26 PM
She's so cute with her tiny Cuz , and it still has feet ! Good girl Diamond :lovestruck:

Diamondsmum
November 29th, 2008, 10:35 PM
She is getting big!! Love the pic of her holding Cuz in her mouth. :cloud9: How much growing do you figure she has to do yet?

No idea hazel :shrug: she is about 40lbs now

i miss quincy being all little and goofy like that, now he's big and goofy:D I told ya you can "borrow" Diamond if ya get puppy-itis:D

She's so cute with her tiny Cuz , and it still has feet ! Good girl Diamond :lovestruck:

LOl Shhhhh dont jinx it frenchy.:D

Diamondsmum
November 29th, 2008, 10:37 PM
notice the "hole" she dug? in the dive bomb pic?

Were pretty sure half that mud ended up on floors in house today.:eek:

Chaser
November 29th, 2008, 11:08 PM
What a cutie! :lovestruck: Can't wait for you to get a camera so we can have clearer pictures of her!

diandpat
November 30th, 2008, 07:56 AM
"drop what Mom" :laughing::laughing::laughing:That's Ginger's face too...she puts her head down and figures if she can't see me then I most definitely can't see her!!!!! I guess they learn that one pretty young!!! lol

She is such a cutie :cloud9: Nice "action" shots!

growler~GateKeeper
December 6th, 2008, 11:39 PM
Love how she's got her ears half-back in the what's that noise pic :cloud9: :lovestruck: so cute

Puppies & snow :cloud9: