Pets.ca - Pet forum for dogs cats and humans 

-->

We got Spirit! How bout' you?!

babymomma
August 26th, 2008, 06:37 PM
Yes i dress up my dog! GO ahead, pounce on me, but i only do it long enough to take pictures!

http://i533.photobucket.com/albums/ee333/keely_momma/100_0310.jpg


http://i533.photobucket.com/albums/ee333/keely_momma/100_0311.jpg


http://i533.photobucket.com/albums/ee333/keely_momma/100_0312.jpg


http://i533.photobucket.com/albums/ee333/keely_momma/100_0308.jpg


Chase_mom Hates tutus on dogs! Sorry!

http://i533.photobucket.com/albums/ee333/keely_momma/100_0315.jpg

http://i533.photobucket.com/albums/ee333/keely_momma/100_0313.jpg

http://i533.photobucket.com/albums/ee333/keely_momma/100_0314-1.jpg


I cant beleive how much she loves being in a doll stroller. Its crazy but she loooves it :S
http://i533.photobucket.com/albums/ee333/keely_momma/100_0306.jpg

http://i533.photobucket.com/albums/ee333/keely_momma/keely1.jpg

http://i533.photobucket.com/albums/ee333/keely_momma/keely3.jpg

http://i533.photobucket.com/albums/ee333/keely_momma/100_0333.jpg

aslan
August 26th, 2008, 06:42 PM
:laughing::laughing: that is wrong in soooo many ways, hmmm is that a rainbow collar i spy..

14+kitties
August 26th, 2008, 06:45 PM
Keely looks pretty comfy playing dress up. :D She is also pretty relaxed in the doll stroller. Wonder how long that will last. :rolleyes:

babymomma
August 26th, 2008, 06:52 PM
:laughing::laughing: that is wrong in soooo many ways, hmmm is that a rainbow collar i spy..
Yes Its A rainbow collar:) She had a limegreen Studded collar, but we switched over when we got this generous gift from the spca for giving 2 cats and a dog a ride to st.johns (We havent gone yet, were going tomorrow)
Keely looks pretty comfy playing dress up. :D She is also pretty relaxed in the doll stroller. Wonder how long that will last. :rolleyes:

Accually, She fell asleep in it! She sleeps on her back in my arms like a baby, and she looved being in the stroller!

allymack
August 26th, 2008, 06:53 PM
hehe, she does look quite comfy in her stroller :cloud9:

kathryn
August 26th, 2008, 07:25 PM
Your dog is crazy!!!! it's a doggy not a little doll :crazy: ahaha but your pup seems to not actually care... how strange yet cute!




Sometimes I dress my cats up.. shhh don't tell anyone ;)

ancientgirl
August 26th, 2008, 07:42 PM
I love the little cheerleader outfit. LOL, and she's got pom poms too!

I'll tell you though, I know a certain black boy kitty who would LOVE to be in that stroller!

Brandykins
August 27th, 2008, 07:39 AM
Aw so cute! What a wee cracker - love the dressy up ones! Love those wee dogs!

Love4himies
August 27th, 2008, 08:56 AM
As long as she doesn't mind getting dressed up, then why not? She probably loves the attention:laughing:

BTW, I think she looks adorable in her little outfits ;):cloud9:

krdahmer
August 27th, 2008, 02:40 PM
That cheerleader outfit is adorable. And I don't see anything wrong with dolling them up for pictures.... but parading them around in public in those outfits is another story! I'm with the judges on America's Greatest Dog on that issue!

wdawson
August 27th, 2008, 06:20 PM
those are too funny :laughing:

onster
August 27th, 2008, 06:28 PM
That cheerleader outfit is adorable. And I don't see anything wrong with dolling them up for pictures.... but parading them around in public in those outfits is another story! I'm with the judges on America's Greatest Dog on that issue!

what did they say??




.....Is it bad that I want pompoms for Bunduk :angel::evil:...LOL..too cute! love the pics :laughing:

Frenchy
August 27th, 2008, 07:35 PM
omg :headslap: now babymomma , you know this is abuse , I can have the spca to your house so fast , and they would bring her to ME for fostering and rehabilitation :rolleyes:


:laughing: she's too cute ! :lovestruck:

Chaser
August 27th, 2008, 09:23 PM
Oh dear.....:laughing: :frustrated: :laughing:

(Just be careful not to dress her up when she starts meeting other dogs - just a sweater if she needs it - clothes can interfere with how they talk non-verbally and seriously could get in the way of her making friends! :) )

rainbow
August 28th, 2008, 01:26 AM
I love the close-up shot :cloud9: and the second pic with the pom-poms. :D

FancyAppy
August 28th, 2008, 08:08 AM
hahaha !!!!!! love this!
She is so cute in her duds