Pets.ca - Pet forum for dogs cats and humans 

-->

names?

bosluv001
May 30th, 2007, 01:07 PM
hello..i am looking for names for my new puppy..it will be small

bosluv001
May 30th, 2007, 01:10 PM
the more the better..kind of would liek a name that is cute and or rare like dont know very many dogs with that name like un popular.

bosluv001
May 30th, 2007, 01:10 PM
both boy and or girl..not sure what sex i am getting

bosluv001
May 30th, 2007, 01:36 PM
okay..great..thanks

heidiho
May 30th, 2007, 02:39 PM
Is this a joke...You have a morkie,a shorkie,.Your threads make no sense ,how is anyone to believe you even have a dog...

Hunter's_owner
May 30th, 2007, 02:55 PM
LMAO the date changed again:laughing:

Ford Girl
May 30th, 2007, 02:59 PM
Cute dog!

I once met a golden named Clover, and I loved that name ever since. I wanted to call Dazy...Kitty and my husband wanted to call her Cleveland, so we picked Dazy, doesn't make sense on paper does it...LOL!!!

Shaykeija
May 30th, 2007, 03:00 PM
:clown: :clown: :clown: :clown:

bosluv001
May 30th, 2007, 03:01 PM
CLOVER--tats sooo cute
hunter'sowner..if you dont belive me..dont wright on this thread

bendyfoot
May 30th, 2007, 03:13 PM
heres a picture of my shorkie and on june 30th im getting my morkie

Not only did the date change, so did the "breed", I thought the last time they said the morkie thing fell thru, they were getting a yorkie instead.

Pretty sure this whole thing is a "joke". Ha.ha.

heidiho
May 30th, 2007, 03:16 PM
:clown: :clown: :clown: I am in full agreement.

bosluv001
May 30th, 2007, 03:17 PM
well if i said morkie..then everyone with give me info on puppymills and byb..and i didnt want that

breeze
May 30th, 2007, 03:30 PM
so bosluv001 what is the real story?? hummmmmm you keep changing your story to many time it has to stop !! this is not a game !!

what kind of dog are you getting
how old is this dog you are getting
when are you getting this dog
will it be female or male
and who is going to take care of this dog you are getting

what is the name of your other dog??
how old is this other dog
and what kind of dog is your other dog

heidiho
May 30th, 2007, 03:35 PM
The joke is up,you have not covered your lies really well...Time to move on to another website and play your games

erykah1310
May 30th, 2007, 05:24 PM
:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:
I cant believe people actually insist on playing these games after they have been busted in their lies more times than not.
:laughing:
I agree, I think its time you let the whole Morkie, snorkie, shihtyorkie thing go.:rolleyes:

heidiho
May 30th, 2007, 05:28 PM
:laughing: That is so funny,and how much you want to bet ,they let this thread die and get a new name and come back asking other moronic questions.:laughing: :laughing: :crazy: :crazy: :crazy: :clown: :clown:

erykah1310
May 30th, 2007, 05:35 PM
Exactly...
Seems like all its been on here lately is BYB in the making looking for acceptance with their descisions.
and other rediculous things.

:rolleyes: hrmm I wonder....

heidiho
May 30th, 2007, 05:37 PM
Thank god you see that to,i think there are about 3 different ones going right now that are the same person or friends with each other.

Kristin7
May 30th, 2007, 08:10 PM
I was thinking the same thing, heidi. :frustrated:

cocochanel
October 19th, 2008, 11:02 PM
did you find a name?

flipgirl4
October 20th, 2008, 01:33 AM
he should call his dog, whatever it may be, morkie, yorkie, real or imaginary, TROLL.

Longblades
October 20th, 2008, 11:13 AM
This thread was started over a year ago.

cocochanel
October 20th, 2008, 04:09 PM
This thread was started over a year ago.

loll really?

rainbow
October 20th, 2008, 04:11 PM
Sounds like the OP changed his/her name. :rolleyes:

:clown: :clown: :clown:

cocochanel
October 20th, 2008, 05:09 PM
hmm:shrug::clown:
:dog::cat:

rainbow
October 20th, 2008, 05:20 PM
Does that mean you have a dog and a cat? We love pictures here and invite all newbies to post pics for us. :thumbs up

babymomma
October 20th, 2008, 06:01 PM
Omg, I just read through the ops other threads.. Omg, :loser:

Masha
October 20th, 2008, 06:52 PM
Omg, I just read through the ops other threads.. Omg, :loser:

So did I....gave me a good laugh:laughing:

babymomma
October 20th, 2008, 06:54 PM
So did I....gave me a good laugh:laughing:

Hehe yup, aparently she has a morkieshinoddleoddlefoozle?! The latest breed from bybs and millers alike ... lol

Soter
October 22nd, 2008, 02:18 PM
reading all those posts was interesting!:laughing:

So, i gathered that there is an idiot who lied about morkies, yorkies and all other things ORKIE. I was quite confused!:)

Longblades
October 22nd, 2008, 02:28 PM
I read them too. I loved the Miller comment.

Soter
October 26th, 2008, 09:48 AM
:laughing:Yeah!