Pets.ca - Pet forum for dogs cats and humans 

-->

pets.ca exotic pets pages

raingirl
December 3rd, 2004, 09:51 AM
I just found this page on the pet pages:

SORRY ALL I DELETED IT. Funny but just a bit too tasteless for the kids.


(for those coming in too late, someone had posted their exotic pet to be a "midget" and it was a pic of two men, one a midget, in "bondage" clothes, and I think the midget was on a leash)

sammiec
December 3rd, 2004, 09:53 AM
OMG! That's kinda funny, but BAD! I doubt Marko knows about that!

raingirl
December 3rd, 2004, 09:57 AM
I kinda doubt it too. I was like...what kind of animal is a midget..then I clicked on it!!

It made me laugh though

:crazy:

Writing4Fun
December 3rd, 2004, 10:25 AM
OMG!!!!! Raingirl, I suggest you delete this thread and e-mail Marko directly. He can get into a lot of trouble for having that pic on a family-friendly website! :eek:

raingirl
December 3rd, 2004, 10:37 AM
You can delete a thread? How? (and I know I'm sounding dumb, but who is Marko? I see posts here by someone of the name, is he a moderator?)

marko
December 3rd, 2004, 10:58 AM
Oh that's was just way TOO funny!!! :crazy:

LOL!!!

Yeah I guess I should delete it....even though I don't really want to.

For all who don't know me, I, Marko am one of the 2 ADMINS that run this board. You can read a bit more about us at the about us link on any page.

Thanks,

Marko

Catt31
December 4th, 2004, 01:47 AM
DANG IT!! I miss all the good jokes!!! :sad:

Iggette
December 4th, 2004, 10:02 AM
me tooo :(

glasslass
December 4th, 2004, 10:36 AM
Me too! But I get the mental picture!